Veelgestelde vragen

1. Hoe vind ik mijn maat?

De juiste maat kan verschillen per product, daarom hebben wij op elke productpagina een duidelijke maattabel staan die perfect aansluit bij het desbetreffende product. We raden dan ook altijd aan om deze maattabel te volgen. Indien je er niet helemaal uit komt of nog extra vragen hebt, kun je ook altijd terecht bij onze klantenservice door contact op te nemen via het contactformulier of door een e-mail te sturen naar klantenservice@comfitunderwear.nl 


2. Wat is het retourbeleid?

 Wij hanteren 30 dagen bedenktijd, alle extra voorwaarden/informatie kunt u vinden op deze pagina.


3. Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Zodra uw bestelling is verwerkt en verzonden ontvangt u een e-mail met de track & trace die u kunt volgen, daarnaast kunt u ook met uw ordernummer en e-mail adres op onze tracking pagina de status van uw bestelling bekijken. 


4. Naar welke landen verzenden jullie en wat zijn de verzendkosten?

Wij versturen binnen Nederland en België, we nemen de verzendkosten altijd voor onze eigen rekening. 


5. Hoe vind ik mijn bestelnummer?

Na je bestelling zie je gelijk het overzicht (inclusief uw bestelnummer) van de bestelling en je ontvangt direct een orderbevestiging per e-mail. Op deze orderbevestiging staat ook het bestelnummer vermeld. Mocht je het bestelnummer toch kwijt zijn dan kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice. 


6. Met welke betaalmethoden kan ik mijn bestelling plaatsen?

Je kunt bij ons veilig afrekenen met de volgende betaalmethoden: Ideal, Bancontact, Credit card, Apple pay, Paypal & Klarna.


7. Wie is de verkoper van de producten?

De producten worden verkocht door Youxi Perfect International Trading Co Ltd, vanaf het moment dat de klant de bestelling plaatst is Youxi Perfect International Trading Co Ltd er volledig verantwoordelijk voor dat de klant de bestelling in goede orde ontvangt. 

Youxi Perfect International Trading Co Ltd huurt Ecom Fortuna Limited in om betalingen te ontvangen en/of te incasseren die voortkomen uit haar bedrijfsvoering. Dit vanwege internationale beperkingen met betrekking tot het innen van inkomsten en/of het samenwerken met verschillende betalingsproviders.